utorok

chapter two - sweet dreams

hneď ako som sa ocitla v tme, myšlienky sa mi rozutekali ako korálky z roztrhnutého náhrdelníka. cítila som, že chcem snívať o tisíckach vecí, jedna časť môjho mozgu sa premenila na akýsi bledomodrý, možno až šedý dymový výpar, ako keď niekto z úst vydýchne cigaretový dym. ten sa šialeným tempom rozbehol po vnútrajšku môjho CSS (centrálny systém spomienok) a vôbec som si nestihla uvedomovať všetky náhle úlomky spomienok, ktorých sa dotkol. celý rituál na hranici bdenie/spánok trval asi len päť sekúnd, no ja som mala pocit akoby to bola prinajmenšom hodina.

keď si dym v spolupráci s mojím podvedomím konečne vybral spomienku, nastalo ticho




a po tom tichu som padala.






to je posledné, čo si pamätám. snov asi bolo priveľa na moju hlavu. ale jeden si predsa len pamätám.


červená sukňa, biele podkolienky, čerstvozelená tráva a jahodová chuť pier.

mňam.

6 komentárov:

Daily Whinger povedal(a)...

"červená sukňa, biele podkolienky, čerstvozelená tráva a jahodová chuť pier."

tym by som sa nechal ponuknut :-)

Tomas Griger povedal(a)...

Hmmm... Eroticne

Anonymný povedal(a)...

biele podkolienky??

Anonymný povedal(a)...

daily : takže už je nás viac ;)

havko : vrrr

alix : sa Ti niečo nezdá? :)

falosnica povedal(a)...

spomienky na detstvo?alebo na dajake cakanie svojho vyvoleneho,ked si mala tu sukienku? mile:)

Anonymný povedal(a)...

Nice brief and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.